19.-23.10.
Dobrý den všem,
vše potřebné k obnovenému QV. webu máte v e-mailu.
Už mi přichází od vás zprávy, jsem ráda, že tak zodpovědně pracujete.
1. hodina ČESKÝ JAZYK
1. ÚKOL
Dobré ráno, pořádně se protáhněte, promačkejte si uši, poťukejte hlavu a vyplňte malou doplňovačku. S Qvarkem držíme pěsti, vlastně tlapkyJ
DOPLŇOVAČKA - tu si můžete udělat jen na Qvarkovi.
2. ÚKOL
Klikni na tento odkaz a procvič si: STAČÍ JEDNA STRANA.
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/veta-slovo-slabika/slabikohrani/cviceni1.htm
Otevři si PS ČJ strana 21cvičení 2.
NÁPOVĚDA:
SAMOHLÁSKY : A,E,I,O,U,Y,Á,É,Í,Ó,Ú,Ů,Ý A DVOJHLÁSKY: OU,AU
POD KAŽDÉ TAKOVÉ PÍSMENO NAKRESLI KOLEČKO.
POD SOUHLÁSKY KŘÍŽEK.
SOUHLÁSKY ZNÁŠ DOBŘE: měkké, tvrdé, obojetné.
Potom dodělej a, b.
3. ÚKOL
PS 21 cvičení 3 – cvičení c nedělej.
4. ÚKOL
POZOR: strana 22 cvičení 2 si udělej odpoledne nebo o víkendu nebo o prázdninách.
POKUD BUDEŠ MÍT BEZ CHYBY A KRÁSNĚ VYBARVENÉ, 10 RAZÍTEK BUDE TVÝCH:-)
2. hodina MATEMATIKA
1.ÚKOL
Dnes si napiš malý test na dělení, neboj, bude krátký, ale snaž se.
TEST - opět jen na Qvarkovi.
Klikni na tyto odkazy a procvič si:
https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/4/nasobky/prirazovani4.htm
https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/4/pocetni-trenazer/nasobeni/priklady.html
Doufám, že už ti násobení 4 jde, protože jdeme dělit 4 HURÁÁÁÁÁ.
2.ÚKOL
Najdi si v PS stranu 27 a za pomoci odkazu, kde jsou videa, splň všechna cvičení.
https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-6-dil/video/str-27/
3. hodina ČTENÍ VLASTNÍ KNIHY
Tak jako včera si nachystej vlastní knihu, ze které si doma čteš.
Zase si najdi pohodlnou polohu, aby se ti dobře četlo. Přečti si z knihy pohádku, příběh….nechám to na tobě.
Potom do velkého čtenářského sešitu napiš :
1. NÁZEV KNIHY a NÁZEV PŘÍBĚHU
2. JMÉNO AUTORA A ILUSTRÁTORA
3. Napiš alespoň 5 vět o tom, co sis přečet. Samozřejmě můžeš i vícJ
A nakonec do sešitu nakresli obrázek, který se hodí k tomuto příběhu.
4. hodina OSV
Vítám tě po dlouhé době v OSV. Zkusíme si zhodnotit tento týden.
Nachystej si papír na psaní a zkus odpovědět na tyto otázky.
Otázky opisovat nemusíš, stačí napsat číslo otázky.
1. Jak se ti na novém Qvarkově webu pracuje?
2. Co tě nejvíc zaujalo, co se ti líbí, baví?
3. Je něco, co bys změnil? Máš nějaký nápad?
4. Stíháš pracovat přesně podle rozvrhu?
5. Dokážeš si sám přečíst, co máš za úkoly?
6. Už jsi někdy napsal komentář?
7. Napiš vzkaz Qvarkovi a Smíškovi, budou mít radost.
8. A obrázek je taky určitě potěšíJ
ČTVRTEK 22.10.
1. hodina ČESKÝ JAZYK
1. ÚKOL
Zopakuj si, co je to KOŘEN slova = společná část.
NÁPOVĚDA: LOVIT, LOVEC, LOVENÍ = kořen je LOV
Klikni na tyto odkazy a procvič si:
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/stavba-slova-3/koren-slov-pribuznych/stavba-slov-1.html https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/stavba-slova-3/slova-pribuzna-vetrelec/vyhledavani.html
2. ÚKOL
Otevři si PS ČJ strana 19 cvičení 5.
NÁPOVĚDA: OBRÁZEK=KOŘEN
KOŘEN JE STROJ :
PŘÍ+STROJ=PŘÍSTROJ
STROJ+NÍ=STROJNÍ
STROJ+NÍK=STROJNÍK
STROJ+AŘ=STROJAŘ
Doplň do PS a podobně to udělej s rybou: kořen RYB.
3. ÚKOL
PS 21 cvičení 1 jen doplň slova z nabídky.
POZOR: úkoly a,b,c, udělej až odpoledne, pokud nestíháš, to vůbec nevadí.
2. hodina ČLOVĚK A JEHO SVĚT
1.ÚKOL
Vítám tě po dlouhé době v Čajs.
POZORNĚ SI POSLECHNI MOJI NAHRÁVKU - TĚM CO NECHODÍ NA QVARKA, POŠLU.
2.ÚKOL
Otevři si učebnici ČaJS na straně 14.
Tady vidíš sousední státy, o kterých jsi teď slyšel. Prohlédni si je, i jejich vlajky.
3.ÚKOL
Učebnici si nechej otevřenou a otevři si ještě PS k ČaJS na straně 13 cvičení 16.
Pozor: ÚKOL SE SVĚTOVÝMI STRANAMI DĚLAT NEMUSÍŠ NEBO SE MŮŽEŠ ZEPTAT STARŠÍCH SOUROZENCŮ, RODIČŮ……
4.ÚKOL
Potom splň cvičení 17 – to je jednoduché.
5.ÚKOL
Ke cvičení 18 ti dám NÁPOVĚDU: Čechy, Morava, Slezsko
URČITĚ SE TI DAŘILO, PROTOŽE JSI SPRÁVNÝ ČECH:-)
3. hodina MATEMATIKA
1.ÚKOL
Doufám, že už ti násobení a dělení 2,3 jde:-)
Možná si ještě vzpomeneš, že jsme se ve škole učili počítat: krát méně a o něco méně.
Otevři si PS z M na straně 10 a připomeň si to.
NÁPOVĚDA: Petr měl 10 razítek a Ondra měl o 2 méně. Kolik měl Ondra?
TY UŽ VÍŠ, ŽE ODČÍTÁME. 10-2=8 Ondra měl 8 razítek.
ALE POZOR: Pavel 12 razítek a Ruda měl 3krát méně. Kolik měl Ruda?
TADY DĚLÍME 12:3=4 Ruda měl 3 razítka.
2.ÚKOL
Najdi si v PS stranu 16 a za pomoci odkazu, kde jsou videa, splň cvičení 1./https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-6-dil/video/str-16/
3.ÚKOL
Takto postupně dodělej celou stranu.
RYCHLÍCI : https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/4/nasobky/prirazovani4.htm
4. hodina ČTENÍ VLASTNÍ KNIHY
Nachystej si tentokrát vlastní knihu, ze které si doma čteš.
Zase si najdi pohodlnou polohu, aby se ti dobře četlo. Přečti si z knihy pohádku, příběh….nechám to na tobě.
Potom do velkého čtenářského sešitu napiš :
1. NÁZEV KNIHY a NÁZEV PŘÍBĚHU
2. JMÉNO AUTORA A ILUSTRÁTORA
3. Napiš alespoň 5 vět o tom, co sis přečet. Samozřejmě můžeš i vícJ
A nakonec do sešitu nakresli obrázek, který se hodí k tomuto příběhu.
MOC SE S QVARKEM TĚŠÍME, ŽE SE DOZVÍME, CO ZAJÍMAVÉHO DOMA ČTETE:-)
STŘEDA21.10.
1. hodina ČESKÝ JAZYK
1. ÚKOL
Otevři si PS ČJ na straně 19.
SLOVA PŘÍBUZNÁ – jaká to jsou asi slova? Mají něco společného - příbuzného, tak jako máme my lidé.
NÁPOVĚDA: lesník, prales, zálesák, zalesněný, lesík
Vidíš, tato slova mají společnou část LES. Této společné části říkáme KOŘEN slova.
Ve cvičení 1 udělej to stejné jako já, podtrhni společnou část – kořen.
Podobně to udělej ve cvičení 2, kořen vybarvi. Pozor, budou tě chtít nachytat.
NÁPOVĚDA:CESTOVATEL, CESTOVAT, CESTOPIS, MAPA, CESTA
2. ÚKOL
Ve cvičení 3 pracuj podle vzoru. Zkus ke kořenu něco přidat nebo dát něco před kořen.
NÁPOVĚDA: OB DAR OVAT = OBDAROVAT
NÁ STROJ = NÁSTROJ
3. ÚKOL
Pokud stíháš, udělej si další cvičení. Pokud ne, nevadí, můžeš si dodělat odpoledne.
Cvičení 4 – přečti si zadání, s prvním sloupečkem ti pomůžu.
Budeme do něho psát všechna slova s kořenem KOST:
KOSTRA
KOSTIČKA
KOSTNÍ
KOSTLIVEC
Druhý sloupec kořen SAD.
Třetí sloupec kořen LYŽ.
Čtvrtý sloupec SYP.
Věřím, že to zvládneš:-)
2. hodina ČTENÍ
Nachystej si knížku NEVŠEDNÍ PŘÍBĚHY.
Najdi si str. 32 – ZVLÁŠTNÍ LÉK
Klidně si sedni, lehni…a celý příběh si přečti.
Potom do velkého čtenářského sešitu napiš název příběhu a odpověz na tyto otázky:
1. Vypiš všechny postavy z příběhu.
2. Kdo dostával poznámky od paní učitelky, že nenosí pomůcky na vyučování?
3. Proč pomůcky zapomínala, proč byla unavená a zapomnětlivá?
4. Jaký zvláštní lék dostala?
A nakonec do sešitu nakresli obrázek, který se hodí k tomuto příběhu.
3. hodina MATEMATIKA
1.ÚKOL
Dnes si vyzkoušej, jak jsi na tom s násobením a dělením. Známky se neboj, chceme s Qvarkem jen vědět, zda už to umíšJ
TEST : Ten jde udělat jen na Qvarkovi, místo toho trénuj třeba tady:
2.ÚKOL
Otevři si učebnici matematiky na straně 21 a do malého sešitu M opiš a vypočítej příklady ze cvičení 2.
POKUD TO BUDE BEZ CHYBY A ČITELNĚ, POŠLU TI 5 RAZÍTEK:-)
4. hodina ANGLICKÝ JAZYK
Dobrý den,
obě skupiny zdraví paní učitelka Kučerová.
Procvičte si školní potřeby a zazpívejte si písničkuJ
https://www.youtube.com/watch?v=41cJ0mqWses
U dalších dvou odkazů si stačí pustit jen začátky.
https://www.youtube.com/watch?v=8irSFvoyLHQ&t=27s
https://www.youtube.com/watch?v=8irSFvoyLHQ&t=27s
ÚTERÝ 20.10.
1. hodina ČESKÝ JAZYK SLOH
Máme tady úterý, tak jdeme na to.
ČTĚTE SI POZORNĚ ZADÁNÍ, ať zbytečně nepíšete, když to má být třeba jen ústně.
ALE CHYBAMI SE ČLOVĚK UČÍ:-)
1. ÚKOL
Otevři si PS ČJ na straně 18 cv.1, zkus ústně vyprávět příběh podle obrázků.
NÁPOVĚDA: Jednoho dne se konala Drakiáda a Petr si šel do obchodu…..
2. ÚKOL
Nyní splň cvičení 1a – přečti si zadání.
3. ÚKOL
Nakonec splňcvičení 1b.
UŽ SE TĚŠÍM NA VAŠE PŘÍBĚHY:-)
2. hodina ČTENÍ
Nachystej si knížku NEVŠEDNÍ PŘÍBĚHY.
Najdi si str. 26 – HRNEČEK MLÉKA
Klidně si sedni, lehni…a celý příběh si přečti.
Potom do velkého čtenářského sešitu napiš název příběhu a odpověz na tyto otázky:
1. Vypiš všechny postavy z příběhu.
2. Jak se jmenoval chlapeček, kterého odvezli do nemocnice?
3. Proč musel být v nemocnici?
4. Proč doma Jeník nemohl vypít celou sklenici mléka?
5. O čem se Katce v noci zdálo?
A nakonec do sešitu nakresli obrázek, který se hodí k tomuto příběhu.
3. hodina MATEMATIKA
Otevři si PS M na straně 15. Rozklikni tento odkaz
https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-6-dil/video/str-15/
A klikni na stranu 15. Můžeš si pustit ke každému cvičení video s vysvětlení.
S touto pomocí vyplň stranu 15.
Procvič si:
https://skolakov.eu/matematika/2-trida/nasobeni-a-deleni/3/mlsny-zajic/nasobeni3priklad1.htm
4. hodina PROCVIČOVACÍ
https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/podzim-v-prirode/druhy-zeleniny/ucime-se-1.htm
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/souhlasky//pravopisny-trenazer-dy-ty-ny-di-ti-ni/vyber.html
PONDĚLÍ 19.10.
1. hodina ČESKÝ JAZYK
1. ÚKOL
Vítám vás u prvního úkolu.
Vzpomenete si ještě, co to jsou SLOVA MNOHOZNAČNÁ? Mají stejný význam.
Například MYŠ – jako zvíře nebo jako věc, myš u počítače.
Otevři si učebnici ČJ na straně 24 cvičení 1 NAHOŘE a pozorně si přečti zadání.
SPLŇ ÚSTNĚ. To stejné udělej se cvičením 2 NAHOŘE.
2. ÚKOL
Otevři si PS ČJ na straně 17 a vyplň cvičení 1,2 NAHOŘE.
3. ÚKOL
Také jsme se kdysi učily o slovech CITOVĚ ZABARVENÝCH.
Slovo Anička je citově zabarvené slovo LICHOTIVÉ: Například Pavlíček, Maruška, kočička.
Ale existuje i slovo HANLIVÉ: barabizna, psisko.
Nyní splň cvičení 1, 2 DOLE.
2. hodina ČTENÍ
Nachystej si knížku, kterou jsem vám půjčila: NEVŠEDNÍ PŘÍBĚHY.
Najdi si str. 20 – POVODEŇ.
Klidně si sedni, lehni…a celý příběh si přečti.
Potom do velkého čtenářského sešitu napiš název příběhu a odpověz na tyto otázky:
1. Vypiš všechny postavy z příběhu.
2. Proč měl Ondra rád pana Nováka?
3. Jakou vlastnosti měl Ondra?
4. Co to znamená „SEBECHVÁLA SMRDÍ“ ?
A nakonec do sešitu nakresli obrázek, který se hodí k tomuto příběhu.
3. hodina MATEMATIKA
Otevři si PS M na straně 14, budeme dělit 3. Rozklikni tento odkaz
http://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-6-dil/
A klikni na stranu 14. Můžeš si pustit ke každému cvičení video s vysvětlení.
S touto pomocí vyplň stranu 14.
4. hodina PROCVIČOVACÍ
Procvičuj tím, co ti víc vyhovuje: někomu kartičky, někomu školákov, Matýsek ………
Nechám to na tobě. Třeba ti pomůžou tyto odkazy:
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/parove-souhlasky/souhrnne-procvicovani/cviceni.html
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/slovni-druhy/podstatna-jmena/pexeso.html
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/slovni-druhy/podstatna-jmena/vyhledavani-1.html
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk/3-trida/at-school/phone/exercises.html
https://skolakov.eu/anglicky-jazyk/3-trida/at-school/choice/exercises.html
Doplňující obsah
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
|
30 | 31 |
Novinky
Základní informace k výuce v lednu
Co děláme jinak než ostatní
Nejhledanější a nejzajímavější
Vzdělávejte se
Dále Vás může zajímat
- KORONAVIR Covid 19
- Školní časopis
- GDPR
- Nabídka kroužků na naší škole
- Organizace šk.r. 2019/20, zvonění
© 2021, Základní škola Náměšť nad Oslavou – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing